11 Aralık 2012 Salı

merhaba


 Merhabalar, bu benim ilk blog yazım. Evde geri dönüşüm için kullandığım materyalleri ve sonuçlarını paylaşmak istedim. Bu yukardaki benim kızılderili rüya tutucum. atılmak üzere bekleyen ipleri yer yer kopmuş hasır çantamın dairesel tahta sapını ve söktüğüm hasır iplerini kullandım.tüyler ise eski bir kazak kemerinden küpe olmak üzere bekliyorlardı. İngilizcesi  dreamcatcher ve kızılderililer bunu çadırlarının başına asarmış. kötü rüyaların ağa takılarak gerçekleşmemesini ve iyi olumlu yorumlanacak rüyalarında ortadaki boşluktan hayata geçeceğine inanırlarmış. Ben çok sevdim .dekoratif bir süsüm oldu !!!

Bu da atılacak bir şişe ve makrome ipiyle yaptığım dekoratif bir süs. Kimbilir belki bir denizci içine define haritasını koyup okyanusa atmış hayallere karışmıştır. Benim makrome ipim ve elemeğimle harmanlanıp salonumdaki sakin limanına demir almıştır :))...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder